Mama tata tam lata samolot

2014-04-26 06:45

 

Kto studiował w młodości Falskiego ten wie, że tytułowa fraza – to końcówka czytanki „To most”. Tam stoi Ola, a tam stoi mama Oli. I tata Oli tam stoi. Widzicie? Na pamięć znam…! Tę czytankę sponsorowała literka T – jakby dziś oznajmiano.

Dziś to w ogóle inne czasy są.

To spot. Tam stoi stół. Na tym stole dużo tego stoi. To stoi dla toastów. Za stołem siedzi Tusk, obok Tuska to kto to siedzi, a nie stoi? To Ona. Nie tani to spot, polityczny to spot.  Kto za tym stoi, a nie siedzi?

To TU. Taki Tupolew. Tupolew to katastrofa. Katastrofa to Putin, a może Tusk. TU stoi tam sam. W takich kawałkach. TU nie stoi tu, tylko tam, bo Putin nie da Tuskowi TU. Putin kiedyś przytulił Tuska. A teraz przytula TU, dlatego TU stoi tam.

Abecadło z pieca spadło, przybywa literek do sponsorowania czytanki.

To F. Sztuk kilkanaście. To armia USA ze słonecznej Italii. Sztuk 150. To zaś stoją witający F. Tych jest tu więcej. To manewry na złość Moskalowi. Putin się śmieje. To żywność. To pociąg na Ruś. Ten pociąg nie odjedzie na Ruś, nie potoczy jadła po torach, bo Putin się śmieje. I każdy kto ma rozum się śmieje. Tylko Europa się nie śmieje, bo dobrze wychowana jest. I przyjmuje Tuska śniadaniami oraz podwieczorkami. Przy stole, co to stoi, z jadłem dla Tuska  stoi. Tusk tokuje po angielsku. Jak to Tusk.

To B. B jak Budżet i B jak Bankrut. To budżet Tuska. I bankructwo Tuska jest. To on, ten Tusk, tyle tego nie tanio narobił, że nie wystarcza drobnych, a i grubszych nie wystarcza. To W jak wykluczenie. Na W nie ma pieniążków w zbankrutowanym budżecie, ale na F pieniążki są i zawsze będą, bo Tusk kocha jak lata samolot. I jak pływa Kormoran zamiast pływać Gawron. Gawron to korweta, Gawron nie tani jest. I Kormoran nie tani będzie, bo to niszczyciel jest, budżetu to niszczyciel. Ł jak pŁywać. Czy jakoś tak. Tusk pływa, aż popłynie.

To wytrzeszcz. To mają obywatele jak widzą T, i jak widzą F, i jak widzą W, i jak widzą Ł. I jak widzą Gawrona z Kormoranem, jak sobie ręka rękę myją.

Ten Kormoran „tu mi lata”. I ten samolot „tu mi lata”. I Tusk mi lata. To most. To ja jak W. To kamień. To sznur. Mama tata ja latam…!