Tę chusteczkę coś mi dała

2010-02-22 14:31



W Ołomuńcu na freiplacu gdym na warcie k***a stał, gdym na warcie k***a stał
wszyscy mi się  dziwowali -
sam się Cesarz k***a śmiał!
Wszyscy mi się dziwowali -
sam się Cesarz k***a śmiał

Ten pierścionek coś mi dała k***a nosił nie bede, k***a nosił nie bede,
wsadze go do karabinu
i go k***a wystrzele!
Wsadze go do karabinu
i go k***a wystrzele!

Gdy byliśmy pod Grudziądzem to nam w dupę wróg dał też, to nam w dupę wróg dał też,
może byśmy i wygrali,
ale k***a padał deszcz -
Może byśmy i wygrali,
ale k***a padał deszcz!

A te listy coś pisała tom w latrynie na gwóźdź wbił, tom w latrynie na gwóźdź wbił,
żebyś sobie nie myślała,
żem o tobie k***a śnił -
Żebyś sobie nie myślała,
żem o tobie k***a śnił!

Gdy walczylim z tatarami pod k***wską granicą, pod k***ską granicą,
sam Tuhajbej jaja mi odstrzelił
bardzo wielką rusznicą -
Sam Tuhajbej jaja mi odstrzelił
bardzo wielką rusznicą!

Tę chusteczkę coś mi dała na onucem k***a wzioł, na onucem k***a wzioł,
żebyś sobie nie myślała,
żem cie k***a w sercu mioł -
Żebyś sobie nie myślała,
żem cie k***a w sercu mioł!

Gdy byliśmy pod Warszawą to sp***dalał k***a wróg, to sp***dalał k***a wróg!
Teraz k***a mam medale,
ale k***a nie mam nóg
Teraz k***a mam medale,
ale k***a nie mam nóg!

Gdym się k***a z k***ą k***ił k***a k***ie było źle, k***a k***ie było źle,
k***a była tak wk***iona,
że aż k***a bałem się
k***a była tak wk***iona,
że aż k***a bałem się!

Oż ty k***a k***o k***a podk***iłaś k***a mnie, podk***iłaś k***a mnie!
Jak ten sk***iel cię wyk***ił
to wk***iłem k***a się!
Jak ten sk***iel cię wyk***ił
to wk***iłem k***a się!


sł. niewiemczyje
wyk. Kwartet ProForma