PIOSENKI DŻEM

2014-06-10 18:30

 

CZERWONY JAK CEGŁA

https://www.youtube.com/watch?v=pwSGEcfQ_uM

Nie wiem jak mam to zrobić, ona zawstydza mnie,

 Strach ma tak wielkie oczy, wokół ciemno jest,

 Czuję się jak Benjamin i udaję, że śpię,

 Może walnę kilka drinków, chyba nakręcą mnie,

 Nakręcą mnie!

 

 Nie wiem jak mam to zrobić, by mężczyzną się stać,

 I nie wypaść ze swej roli, tego co pierwszy raz,

 Gładzę czule jej ciało, skradam się do jej ust,

 Wiem, że to jeszcze za mało, aby ciebie mieć,

 No aby mieć!

 

 Czerwony jak cegła, rozgrzany jak piec,

 Muszę mieć, muszę ją mieć,

 Czerwony jak cegła, rozgrzany jak piec,

 Muszę mieć, muszę ją mieć,

 Nie mogę tak odejść, gdy kusi mnie grzech,

 Muszę mieć, muszę ją mieć.

 

Nie wiem jak to się stało, ona chyba już śpi,

 Leżę obok pełen wstydu, krótki to był zryw,

 Będzie lepiej, gdy pójdę, nie chcę patrzyć jej w twarz,

 Może kiedyś da mi szansę, spróbować jeszcze raz,

 No, Jeszcze jeden, jeden raz!

 

 Czerwony jak cegła, rozgrzany jak piec,

 Muszę mieć, muszę ją mieć x4

 Nie mogę tak odejść, gdy kusi mnie grzech,

 Muszę mieć, muszę ją mieć .

 

 

DO KOŁYSKI

https://www.youtube.com/watch?v=cdUi0Y5piAY

Żyj z całych sił

 I uśmiechaj się do ludzi

 Bo nie jesteś sam

 Śpij, nocą śnij

 Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi

 Teraz śpij

 

 Niech dobry Bóg

 Zawsze cię za rękę trzyma

 Kiedy ciemny wiatr

 Porywa spokój

 Siejąc smutek i zwątpienie

 Pamiętaj, że

 

 Jak na deszczu łza

 Cały ten świat nie znaczy nic a nic...

 Chwila, która trwa

 Może być najlepszą z Twoich chwil...

 

 

Idź własną drogą

 Bo w tym cały sens istnienia

 Żeby umieć żyć

 Bez znieczulenia

 Bez niepotrzebnych niespełnienia

 Myśli złych

 

 Jak na deszczu łza

 Cały ten świat nie znaczy nic a nic...

 Chwila, która trwa

 Może być najlepszą z Twoich chwil...

 Najlepszą z Twoich chwil

 

 Jak na deszczu łza

 Cały ten świat nie znaczy nic a nic...

 Nie! Nie!

 Chwila, która trwa

 Może być najlepszą z Twoich chwil...

 Najlepszą z Twoich chwil

 

DZIEŃ W KTÓRYM PĘKŁO NIEBO

https://www.youtube.com/watch?v=JEM9AhXYCGY

Powiedział Pan, powiedział Pan:

 "Daję Wam ogień, podajcie sobie ręce

 I żyjcie w zgodzie,

 Żyjcie w zgodzie z ptakami.

 Niech płoną serca i oczy Wasze niech

 Nigdy nie znają łez. Nie znają łez."

 

 Odszedł, a ciało swe pogodził z ptakiem.

 I wiecznym cierpieniem

 I była miłość i była zgoda,

 Każdy był wolny, wolny był każdy ptak.

 

Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo

 I lunął straszny deszcz.

 Wtedy krzyknął ktoś

 I chłód ogarnął wszystkie serca,

 A w oczach pojawił się strach.

 Ludzie podali sobie noże zamiast rąk

 I upiekli ptaki!

 

LIST DO M

https://www.youtube.com/watch?v=1Ugzemr-GmI

Mamo piszę do Ciebie wiersz,

 Może ostatni, na pewno pierwszy.

 Jest głęboka, ciemna noc,

 Siedzę w łóżku a obok śpi ona

 

 I tak spokojnie oddycha.

 Dobiega mnie jakaś muzyka,

 Nie, to tylko w mej głowie szum.

 Siedzę, tonę i tonę we łzach,

 Bo jest mi smutno, bo jestem sam.

 Dławi mnie strach !

 

 Samotność to taka straszna trwoga,

 Ogarnia mnie, przenika mnie.

 Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że

 Że nie ma Boga, nie ma nie! Nie ma Boga, nie.

 

 

 

Spokojny jest tylko mój dom,

 Gdzie Ty jesteś a mnie tam nie ma.

 Gdzie nie wrócę już chyba, chyba nie,

 Mamo bardzo Cię kocham, kocham Cię!

 

 Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie,

 A to ja, skrzywdziłem Ciebie.

 Szkoda, że tak późno pojąłem to

 tak późno to zrozumiałem, zrozumiałem to

 

 Samotność to taka straszna trwoga,

 Ogarnia mnie, przenika mnie.

 Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że

 Że nie ma Boga nie, nie ma nie!

 

 Samotność to taka straszna trwoga,

 Ogarnia mnie, przenika mnie.

 Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że

 Że nie ma Boga nie ma, nie ma Boga nie! x2

 

ZŁOTY PAW

https://www.youtube.com/watch?v=j59Yfw44Vow

Miałem kiedyś wielki dom

 Piękny ogród otaczał go

 Gdzie co noc słychać było pawia krzyk,

 jak zapowiedź losu,

 kiedy rankiem znajdowałem tam złote jajo!

 oOo..wielkie, złote jajo

 

 Nie wiem sam, skąd wziął się tam

 Nigdy przedtem o tym nie, nie myślałem

 Bo i po co?

 Kiedy miałem wielki kopiec złotych jaj

 i przyjaciół wielu otaczało mnie

 Nie byłem sam, o nie!

 Nie byłem sam

 

 

 

Pewnej nocy prysnął czar

 Ptak nie znosił już złotych jaj

 Trefne karty rozdał los,

 więc przegrałem partię z nim,

 a życie toczyło się dalej...

 a życie toczyło się dalej...

 a życie toczyło się dalej

 

 Ładnych kilka, długich lat,

 minęło od tej nocy,

 której nigdy nie.., nie zapomnę mu,

 której nigdy nie..., nie zapomnę mu

 Siedzę teraz sam w ogrodzie

 wśród umarłych kwiatów

 Nikt już nie.., nikt już nie odwiedza mnie,

 nikt już nie.., nikt już nie odwiedza mnie

 Czasem tylko przyjdzie on...

 Czasem tylko przyjdzie on, piękny...

 Czasem tylko przyjdzie on, piękny, dumny,

 jak to paw

 Jak to zwykle paw

 

NAIWNE PYTANIA

https://www.youtube.com/watch?v=FMxqvIF22Go

Kiedy byłem mały, zawsze chciałem dojść

 na koniec świata

 kiedy byłem mały...

 Pytałem gdzie i czy

 w ogóle kończy się ten świat

 

 W życiu piękne są tylko chwile

 W życiu piękne są tylko chwile

 Tak, tak

 

 Kiedy byłem mały,

 pytałem "Co to życie,

 co to życie, mamo?"

 "Widzisz życie to ja i Ty,

 ten ptak, to drzewo i kwiat"

 odpowiadała mi

 

W życiu piękne są tylko chwile

 W życiu piękne są tylko chwile

 

 Teraz jestem duży

 I wiem, że w życiu piękne są tylko chwile

 Dlatego czasem warto żyć

 Dlatego czasem warto żyć!

 

 W życiu piękne są tylko chwile

 W życiu piękne są tylko chwile

 W życiu piękne są tylko chwile

 W życiu piękne są tylko chwile

 Tylko chwile..

 

 Kiedyś byłem mały..

 

WHISKY

https://www.youtube.com/watch?v=wEDbdBtb6Lo

Mówią o mnie w mieście: "Co z niego za typ?

 Wciąż chodzi pijany, pewno nie wie co to wstyd

 Brudny, niedomytek, w stajni ciągle śpi!

 Czego szuka w naszym mieście?

 Idź do diabła" - mówią ludzie pełni cnót

 

 Chciałem kiedyś zmądrzeć, po ich stronie być,

 Spać w czystej pościeli, świeże mleko pić

 Naprawdę chciałem zmądrzeć i po ich stronie być

 Pomyślałem więc o żonie, aby stać się jednym z nich

 Stać się jednym z nich, stać się jednym z nich...

 

 Już miałem na oku hacjendę, wspaniałą mówię wam,

 Lecz nie chciała tam zamieszkać żadna z pięknych dam

 Wszystkie śmiały się wołając, wołając za mną wciąż:

 "Bardzo ładny Frak masz Billy,

 Ale kiepski byłby z Ciebie mąż, kiepski byłby z Ciebie mąż"

 Ouuu..Yeah,yeah,yeah

 

 Kiepski byłby mąż .

 Yeah.

 

Whisky moja żono, jednak Tyś najlepszą z dam

 Już mnie nie opuścisz, nie, nie będę sam

 Mówią whisky to nie wszystko, można bez niej żyć

 Lecz nie wiedzą o tym,

 Że najgorzej w życiu to,

 To samotnym być, to samotnym być

 

 O nie!

 Lecz nie wiedzą o tym,że

 Najgorzej to,

 To samotnym być

 Nie, o nie!

 Nie chcę już samotnym być, nie!

 O nie!!!

 nie chcę już, nie chcę już samotnym być,nie!

 nie chcę już, nie chcę już samotnym być, nie!

 nie!