Dwa dębczaki

2010-02-27 08:31

Ludowe wykonanie

 

Ой на горі два дубки -2
Ой на горі два дубки два дубки
Тай схилились до Купки

Вітер дуба хитає -2
Вітер дуба хитає-хитає
Козак дівки питає

Ой дівчино чия ти -2
Ой дівчино чия ти чия ти
Чи підеш Ти гуляти

Ой не питай чия я -2
Ой не питай чия я чия я
Вийдеш ти то вийду я

А я в батька один син -2
А я в батька один син один син
Цілуюся знаю з ким

А я донька мамчина -2
А я донька мамчина мамчина
Цілуватись навчена

Ой на горі два дубки -2
Ой на горі два дубки два дубки
Тай схилились до Купки

 

 

Oj na górze dwa dubki
Oj na górze dwa dubki, dwa dubki
Schyliły się do kupki

Wicher dęby rozpycha
Wicher dęby rozpycha, rozpycha
Kozak dziewczyn się pyta

Oj dziewczyno czyja ty
Oj dziewczyna czyja ty, czyja ty
Czy pójdziesz na spacer ty

Oj nie pytaj czyja ja
Oj nie pytaj czyja ja, czyja ja
Wyjdziesz ty, to wyjdę ja

A ja ojca jeden syn
A ja ojca jeden syn, jeden syn
Całuję się gdy wiem z kim

A ja córka matczyna
A ja córka matczyna, matczyna
Całować się obyta

Oj na górze dwa dubki
Oj na górze dwa dubki, dwa dubki
Schyliły się do kupki