Dobrze mi

2010-02-21 12:11

 

DOBRZE MI… (głupia piosenka)

 

Dobrze mi, że jesteś 4/4        aEaa

Chociaż Cię tu nie ma            dGCE

Ale to nieważny                     adaa

I osobny temat                       HEaA7

                                            ddaa

                                            EEaa

 

Dobrze mi, że jesteś

Jak na niebie zorza

Ani Ciebie dotknąć

Ni dla siebie schować

 

Dobrze mi, że jesteś

Jak szemrzący strumień

Łyskają się fale

Złapać ich nie umiem

 

Dobrze mi, że jesteś

Jak na niebie tęcza:

Patrzysz, pragniesz, wzdychasz -

Pięknie się odwdzięcza

 

Dobrze mi, że jesteś

Jak ta brzoza biała

Choć listkami wabi

Drży przede mną cała

 

Ale…

 

Dobrze mi ze sobą

Dobrze niesłychanie

Choć uwiera trochę

Gdzieś-ci w duszy łkanie

 

Dobrze mi bez ciebie

Bez kochania twego

Chociaż chciałoby się

Całusa twojego

 

Dobrze mi, że jesteś

O całe rozstaje

Zadzwoń jednak czasem

Bo się odzwyczaję